helg

Då var det snart helg igen då. Känns skönt trots att jag inte gör så mycket på vardagarna heller just nu. men det är ju mest att Ronnie är ledig och så som gör det bra med helg. Jag har försökt fortsätta och kämpa på för att bli lite nyttigare. Ingen läsk har druckits på vardagen de senaste 2 veckorna nu .Eller jag drack lite i måndags men då var vi bortbjudna på födelsedagskalas och det är svårt att tacka nej då de dukar upp åt en.  Jag har också försökt att gå promenader vilket inte har gått riktigt lika bra men det har blivit några iallafall.  Hittils har jag bara gått ner ca 1,5 kilo men jag jobbar på det.

Postat av: Martina

Men det är ju jätte bra! :) Heja på! :)
Det där med promenader tycker jag är svårt att komma igång med.. Men jag gick från Järved i Onsdags, 3km. Känns bra efteråt. Och nu tror jag vägen jag tänkt gå och spring är öppen igen, då finns inga ursäckter för min del. :)

2007-01-19 @ 13:06:33
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Postat av: Martina

Föresten vi pratade ju om v k s.. läste att var 5:e person facktiskt är Helt Imun mot den. Så man kan ju hoppas att man är en av de fem :) tänkte bara att det kaske var bra för dig att veta...

2007-01-19 @ 13:18:26
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Postat av: Terese

Försöker också gå ner lite i vikt. Eftersom jag har jätte svårt med motion då jag får så ont direkt jag gör något så måste jag hela tiden tänka på vad jag äter. Promenader funkar inte alls för mig pga värken. Men nu några gånger har jag prövat på att hoppa lite hopprep här hemma. Jag tyckte det var lite roligt faktiskt och man behöver inte hoppa så länge för att få bort lite kalorier, tycärr har jag ju haft jätte ont sedan. Men jag ska försöka att hoppa lite ändå eftersom det är bra träning, om man inte har stora problem med knän då förstås. Lycka till med vikten!

2007-01-20 @ 00:41:28
URL: http://teresehayd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0