20 minus

Inte mycket av det jag skrev tidigare idag att jag skulle göra blev gjort. En sak som dock blev gjort var promenaden jag pälsade på mig en massa kläder och gick till mamma och pappa 3-4 kilometer är det ungefär tror jag . Ångrade mig lite efter halva vägen för det var ju trots allt nästan 20 - ute. Men skönt var det ändå och inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara heller. Jag har börjat ta medicinen på morgonen nu och sover nu mycket bättre på nätterna vet inte om det är därför eller för att jag har börjat att röra lite på mig och äta mindra socker.

Postat av: Elin

Jag är grymt imponerad av dig Carro! Lycka till!

2007-01-23 @ 15:20:22
URL: http://ajlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0