Hus?

Jag gjorde nåt jag inte vet om jag ångrar eller inte idag. Jag ringde på ett hus som var utannonserat. Skulle få komma och titta imorgon ska bli jäkligt spännande men lite pinsamt också på nåt sätt särskillt eftersom han vi ska titta på huset hos är kusin med min farmor vi har ju ingen direkt kontakt med dem men de vet ju vem ens föräldrar är och sånt. Bllir nog bara en titt dels med tanke på att fler hade varit och kollat vilket kan leda till budgivning och höga priser. Sen måste huset ju vara bra också inget radon eller vattenskador eller nått sånt + att det måste vara hyffsat billiga driftkostnader. Har rätt dålig koll på det faktisk om jag ska vara ärlig vad det kostar att ha ett hus men de flesta säger att det kostar typ som i lägenhet vissa tom mindre om de har bra uppvärmning och så. Men som sagt titta kan man ju alltid är nog typ 1% chans att vi i slutänden kommer köpa huset det är så mycket som ska klaffa för att det ska bli av.

Postat av: Martina

Men titta kan man ju alltid :)
Jag är på Korgen, men tiderna är lite olika.

2007-08-27 @ 10:01:24
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0