Hur gör man?

Hur gör man för att få ett vettigt liv? hur gör man för att skaffa vänner jag måste bara veta. Jag står så långt ute på kanten som man bara kan nu och orkar inte mer. Jag har i ochförsig en pojkvän. Men det blir tråkigt att bara umgås med honom hela tiden och dessutom har han aldrig tid med mig. Jag vill ha ett normalt liv med vänner och bekanta som jag kan umgås med eller bara slå en signal till. Just nu känner jag mig helt ensam och sover väl en sisådär 15-16 timmar per dygn finns ändå inget som har någon mening. Jag vet att jag lider av någon form av psykisk åkomma kanske depression eller nåt men har varit sjukskriven ett halvår nu och inte fått något vetigt svar. Vet inte hur länge jag orkar och vad jag ska göra. Ibland får jag bara lust att göra slut med pojkvännen och bryta kontakten med mina idiotiska föräldrar och bara börja om på nåt nytt nån annanstans. Men det är inte så lätt att skapa sig ett nytt liv då man inte ens klarar det man har. Har kommit till en punkt eller har föresten varit där länge där man mest bara ser en utväg fast man inte törs.

Postat av: Martina

Jag finns här som en vän för dig, glömm inte bort det..
Jag skulle jätte gärna villja att vi kunde ses någon dag, om du känner att du orkar med det, vi behöver inte göra så mycket kanske fika hos mig eller något sådant?

2007-08-06 @ 22:50:45
URL: http://tiininaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0