orolig väntan

Som ni  kanske tidigare läst i min blogg så har min farmor haft en knöl i ett bröst som de opererat och tagit cancerprov på.  Svaret skulle dröja ungefär 2-3 veckor och det har gått 2 veckor nu. Känner mig så orolig över svaret och hur jag kommer få reda på det om det visar sig att hon har cancer. Mitt värsta scenario som jag bara ser framför mig hela tiden är att hon ringer och säger  "jag har bröstcancer" ush det är inget jag vill vara med om . Väntan är jobbig och så känns det så absurt eftersom antingen kan det vara cancer eller så är det inget farligt alls och då är ju allt frid å fröjd finns licksom inget mellanting

Postat av: Wysteriia

Haha ja visst är garderobsblommor underbara!! :D Jag måste inhandla fler känner jag! :D Gör liksom inget att man glömmer bort dom totalt...dom är så glada ändå! ;) My kind of flower!

2007-04-18 @ 01:04:27
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

vad tråkigt... håller tummarna gärnet att det inte är ngn fara med din farmor!! min sketna maginfluensa blev plötsligt mindre farlig...

2007-04-18 @ 11:42:39
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0