läkaren idag ....

Har varit hos läkaren idag han pratade massa strunt som vanligt och skyllde ifrån sig den kritik jag gav honom . Jag blir så förbannad då de gör så. Han sa även att han sagt till mig att jag skulle trappa från den ena medicinen till den andra och inte tvärsluta med den ena som jag gjorde. Jag är dock 100% säker på att  han inte sa det jag frågade till och med en extra gång om jag bara skulle ta bort de andra då och han sa Ja .  Nu säger han att han sagt det men att jag kanske inte kunde ta in det och sån skit. Jag är helt klar i huvudet och väldigt noga på att lyssna då det gäller sånna viktiga saker. Han sa även att han senare kommit på att han gett mig för liten dos men varför i helvete lät han mig då gå och lida hemma med outhärdliga abstinensbesvär? Vi ringde ju dessutom till psyk men han var inte där men sköterskorna sa att jag redan hade en mycket hög dos och inte kunde öka mer. Då vi tillslut efter många om och men nån dag senare fick tag på en annan läkare sa han att jag kunde dubbla dosen. Så knäppt att de inte verkar  ha någon sammordning alls och bara skita i patienterna.  Jag fick också lite småskäll då jag nämde några saker jag hittat på nätet om medicinen och så och han sa att jag inte skulle läsa så mycket sånt men vart ska jag få reda på informationen då då de inte ger mig någon alls?  Det man kan konstatera av det här är att psykvården i sverige är kass och att man inte kan räkna med någon som helst hjälp därifrån bara tabletter som de gärna öser över en.  Men hur dåliga de än är så har jag iallafall bestämt mig att jag ska upp ur den här skiten och få bort dessa hemska mediciner de haft mig på i hur många år som helst.  Jag är medveten om att det kanske kommer ta tid men jag ska upp ur det här nu och tänker inte slösa fler år på att må såhär dåligt. Åren som är förlorade går inte att få tillbaka men jag skulle gärna vilja kunna göra något för att andra ska slippa gå igenom det jag har fått göra.

Postat av: Minna

svar: Tack så mycket. vad är du för ras på din katter

2007-04-25 @ 18:56:24
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Minna

dem är så söta :D

2007-04-25 @ 19:42:18
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Lovisa

åh. jag avskyr verkligen psykläkare. Jag tycker fan de inte kan något. De krånglar med dmig med. Bara att läsa i min blogg. Kram

2008-03-21 @ 15:26:25
URL: http://francesbean.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0