dåligt idag

Ush idag har inte varit någon bra dag. För det första sov jag inte en blund inatt somnade vi 8 tiden i morse eller nåt sånt. sen sov jag hela dagen vaknade klockan 15. Mådde då väldigt dåligt och fick en stark panikattack. Jag som hade börjat må bättre och så men nu kommer det tillbaks igen. Tror dock att det beror på att jag bytte medicin igår till en annan sort. Nu känns det rätt okej men jag är bara väldigt trött något som dels kan bero på att jag tagit ut alla mina krafter på att må dåligt eller på medicinen. Men nu ska jag upp ur den här skiten och börja leva ett riktigt liv eller hur man säger. Jag väntar på att få börja KBT behandling men får inte börja förens benso medicinerna är borta så det känns lite drygt.

Postat av: onceinmylife

hmm funderar .. vet inte vad du lider av,, lycka till med hälsan.
besök gärna min sida onceinmylife det blir man pigg av :)

2007-04-18 @ 18:49:13
Postat av: Minna

svar: det är helt omänskligt

2007-04-18 @ 19:42:56
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0