lång lista

Här kommer ännu en lång lista med lite saker om mig som vanligt kan jag ju bara inte låta bli dem :)

Senaste impulsköp: Hm svårt kanske mina jeans som jag köpte för nån vecka sen

Bästa fikat:  ute på något trevligt cafe det viktigaste är ändå att ha trevligt sällskap

Färg du hatar: hm svårt men jag gillar inte blått något vidare

Nåt som gör dej förbannad:  orättvisor i världen
Så får du motion: bra fråga jag får alldeles för lite motion men jag ska föröka skärpa mig
Om du var en blomma: en orkide kanske de är så fina jag skulle ´vara en väldigt känslig svårskött blomma iallafall
Det dyraste du äger: Mina katter de är ovärderliga eller om vi pratar i pengar vet jag inte kanske min bil eller nåt den gav jag 5500 för.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Hej! vad heter du?
Samlar på: tidningar men jag har faktiskt börjat slänga lite nu
Underskattad grönsak: hm svårt men jag älskar ananas men det är nog en frukt men det får bli det ändå.
Överskattad grönsak:  grönsallad för det är beskt
En bil är en:  sak som tar mig dit jag ska förhoppningsvis
Pryl du inte kan vara utan: datorn är bra och rolig
Lyx är: att vara ledig en helg

Tidningar du prenumererar på: hm få se nu har ju tagit en massa korta premenurationer nyss på comsopolitan, amelia och allt i hemmet tror jag det var.
Du gör med 100 upphittade kronor: hm jag använder väl dom antagligen
Göteborg eller Stockholm? absolut stockholm tror jag jag har i och försig inte varit i Göteborg sen jag var 6 år.
Landet eller storstan? mittemellan det får ju inte vara för utanför
Kram eller puss? Kramar är mysigare
Vagn eller buss? ingen av dem helst bil men om jag måste välja tar jag buss
Hyrfilm eller bio? både och lite beroende på tillfälle
Gräs eller grus? gräs är ju mjukare
Pasta eller potatis? beror på vad som serveras till ju
Tjänare eller tjäna? ingen av dem
Is eller mjukglass? isgalss som det känns nu iallafall
Natt eller dag? jag är  så bra på att vända på dygnet så jag får väl säga natt då
Felix eller Heinz? Felix så klart

NK eller Myrorna? ingen av dem

Marsvin eller hamster? hamstrar är sötare tycker jag men jag har inte haft något av dem så jag kan inte uttala mig om hur de är att ha
Biffig eller slank? mittemellan.
Blåögda eller brunögda? jag har blå ögon
Popsnöre eller sportfåne? inget av dem
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare verkar häftigare
Kaffe eller te? tycker inte om något av dem
Champagne eller ramlösa?  champagne känns ju lyxigare

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min?  se filmen såklart den är väl inte så dålig
Förfest eller efterfest? beror på efterfest kanske men jag kan ju aldrig festa eftersom jag arbetar varje helg
Engångssex eller engångstallrik? engångstallrik
Plastbestick eller plastbröst? det får bli besticken då
7-eleven eller Pressbyrån? ingen av dem finns där jag bor så jag vet inte riktigt
Glasögonorm eller linscooling?  ingen av dem eller jo jag äger ju ett par glasögon men använder dem inte ofta
Plugga eller jobba?  Jobba absolut men jag skulle gära ha ett annat jobb

Planka eller pröjsa?  jag betalar alltid
Yngre eller äldre? min kille är 7 år äldre så det får väl bli äldre då
Lång eller kort? spelar ingen roll men själv är jag en kortis
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? nja jag vet inte kanske det beror ju helt på hur situationen ser ut i övrigt
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? nja det beror ju på vad det handlar om
Tycker du om ord? Ja
Nämn namnet på en tennisspelare? öh jag vet inte
Finns det någon du ogillar starkt? jo men det orkar jag inte tänka på just nu
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är nog lite konflikträdd skulle jag tro drar mig hellre undan och mår dåligt av situationen än tar upp den
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Jag blir arg innombords men är feg att ta upp det med den personen
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?  både och beror på vad det handlar om
Är du svartsjuk? Jo ibland
Vad gjorde du igår kväll? Jag vara mest bara hemma såg på tv och så
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? ja varför inte
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?  blir oftast hundöron tyvärr
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? gömda av liza marklund kanske
Tyckte du om att gå i skolan?  nej fy fan
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? samhällskunskap, psykologi
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? engelskaoch geografi
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Jo jag minns mina närmaste lärare rätt bra
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? nja inte direkt men jag träffar någon då och då och säger hej
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?  spelar inte så stor roll för mig faktiskt
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? jag vet inte jag har redan haft det sämsta känns det som så jag tar nog ganska vad som helst
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Jag vet inte det beror nog på vem det var
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?  klart jag gör
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja?  både och ödet men sen kan man  nog styra det lite också
Vad är ditt favoritpålägg? det går i perioder just nu är det skinka
Vad är det första du tänker på när du vaknar? sova en stund till
Är du troende? nja inte direkt
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? vet inte samtidigt skulle det kännas lite som de är sämre iallafall eftersom de måste kvoteras upp . det bästa vore ju om man kunde få världen att fatta att kvinnor är lika bra så skulle man slippa kvotering
Tycker du om stearinljus? Jo men jag kan inte använda de så ofta eftersom min katt slår på dem med tassen så fort han kommer åt.
Använder du hårbalsam? ibland
När blir man vuxen? bra fråga det varierar nog rätt mycket
Vilken färg har din tandborste?  lite grön tror jag och vit
Har du lök i köttbullarna? nej eller jag vet inte jag kör på frysta kötbullar
Hav eller sjö? jag bor nära havet så det får väl bli det
Har du någon skrivare? jo det har jag
Har du någon scanner?  japp kombinerart i skrivaren
Vad har du för väckarklocka? mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna? inte så ofta jag hatar att klippa dem tycker det är obehagligt
Har du hår på ryggen? nej det tror jag inte har inte tittat så noga
Har du betalat månadens räkningar? Jo eller jag har inte så många
Använder du hudlotion? Nej bara ibland
Har du åkt ambulans någon gång? nej peppar peppar
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? ostkrokar
Tycker du om Dr Pepper? nej
Äpple eller Päron? Apple
Äter du fiskbullar? absolut inte
Svettas du mycket?  det går lite i perioder beroende på vad jag gör och så
När klippte du dig senast? för en månad sen ungefär
Vad kollade du senast hos doktorn? blodtrycket
Har du fått riktig massage någon gång? nej
Tycker du om rökt kött? ja det är gott
Vilken är din favorit på Mc Donalds? mcfeast fast med bigsås och utan lök
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Jag tycker max är bäst men det blir ändå oftare att jag äter på mcdonalds eftersom jag jobbar där.
Platt eller vanlig dataskärm? jag har en platt så jag säger väl det
Vad har du för mobiltelefon? en samsung z500 men gummiband runt eftersom jag tappade ner den från sängen óch en grej på batteriet gick sönder.
Hur betalar du dina räkningar? internet
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? nix
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? det är rätt stökigt där
Hur stor hårddisk har du? jag vet inte riktigt
Har du överkast på sängen? nej det är ingen mening det hamnarc oftast på golvet ändå. men jag borde ha ett eftersom min sambos mormor virkat ett jättefint till oss
Har du blivit sövd någon gång? nej
Lever din mormor? nej tyvärr inte hon dog då jag var 3
Har du varit med på TV? nej det tror jag inte
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? gå och duscha.
Använder du tofflor? nej
Använder du morgonrock? ibalnd
Är du en Besserwisser? nej det hoppas jag verkligen inte
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? absolut inte och dessutom tål jag inte mjölk
Beskriv din humor: vet inte .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0