skrikig katt

har en katt som sitter och skriker här bredvid och tittar bedjande på mig . han vill ha mat som vanligt . jag tycker inte att jag gör annat än att ge katterna mat men ändå skriker de efter mer jag tror att de äter mest för att det är gott ibland för de älskar verkligen den här nya maten för kastrerade katter som de fått. jag måste nog ta och läsa hur mycket de ska ha om dagen egentligen för som det är nu äter de nog för mycket.  hjälp han vägrar släppa mig ur blicken och jag vet att jag kommer få svårt att stå emot att ge honom mat ush vilken curlingmatte man är egentligen inte alls konsekvent

Postat av: Sessan

Det där lät spännande med speciell mat för kasterade katter. Vad är det för sort du köpt? Jag har själv två katter och den ena är stor och kraftig och den andra smal och mager. Blir kanske svårt att ge de olika torrfoder, de äter oftast i varandras matskålar. Antagligen för att se så den ene inte får godare än den andre ;)

2006-10-31 @ 10:24:46
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0