less

ush ush ush just nu känns allt bara  jobbigt . Det är helg de flesta är lediga men som vanligt ska jag jobba . jobbar lördag ,söndag. I och försig bara 4 timmar varje dag men ändå jag vill vara LEDIG känns inte bättre av att veta att jag har 2 helger till efter det som jag också jobbar Lördag och söndag fast då flera timmar. Sedan är det som tur är slut på just det här känns otroligt sköntför jag behöver verkligen några lediga helger nu och ta igen lite jag missat med pojkvän och familj då jag jobbat. Har blivit schemalagd en helg efter det att min uppsägningstid gått ut med men jag ska prata med chefen om det så borde det nog fixa sig hoppas jag iallafall för jag kan inte jobba den helgen för då ska  jag göra andra roliga saker.
Ush nu är jag sådär gnällig igen men det känns en gnutta bätre då jag har fått gnällt lite

Postat av: Erika

Åhh tack jätte lcyklig, ta hand om dej vännen!

2006-10-27 @ 19:44:40
URL: http://eysa.blogg.se
Postat av: Pyret

Vad skall du göra sedan? Har du ett annat jobb?

2006-10-27 @ 23:25:56
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0