sjukt nervös

ska alldeles strax bege mig till stan för att gå på anställningsintervju . Jag känner mig hur nervös som helst och tvivlar starkt på att jag ska kunna göra något bra intryck . Jag har försökt att öva in svar på vanliga frågor så som varför de ska anställa just mig och sådanna saker men jag stakar mig mest hela tiden . Om jag stakar mig hemma framför spegeln och inte kommer på vad jag ska säga hur ska det då bli då det är på riktigt . Jag får väl trösta mig med att det inte mer än kan gå åt helvete det värsta som kan hända är ju att jag inte får jobbet och det skulle jag väl kunna leva med än om det skulle vara tråkigt . Har fått skriva av mig lite nervositet nu iallafall hoppas hoppas att ett under sker och att jag har bra svar på alla svåra frågor de kommer att ställa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0