lista om livet

Har börjat att göra min uppgift som jag fick hos kuratorn. det var att skriva en planeringslista över vad jag skulle göra . Mest skolarbete men även lite annat skulle in. För som det ser ut nu så blir det inget gjort skolan får mig bara att få ångest och det känns som att varje gång jag går dit så tar jag bara ett kliv tillbaka. Då jag ser hur långt de kommit och hur bra de är och jämför det med mig som i stort sett stått still i 2 år. Känns som att det inte är någon mening att börja på nya uppgifter då jag redan har så många ogjorda. ska försöka att få ihop några betyg till men vet inte om jag pallar jag är livrädd för vad som ska hända med mig i framtiden för jag är verkligen inte skapt för att gå i skolan jag klarar helt enkelt inte av det. Och om man inte pluggar så får man inget jobb osv är kanske dömd att bli ett socialfall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0