lägesrapport katt

Läget är ganska ofärändrat med min lille kisse. han äter bra och verkar pigg om man bortser från såret. Han äter penecillinen duktigt och såret luktar nu inte lika mycket som tidigare. syster min säger att det har börjat bli skorpa på såret men det kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte sett katten idag . ska dit efter jobbet och kolla hur det ligger till. Ringde nyss mamma och gav henne instruktioner om hur hon ska tvätta såret. Återkommer med vidare information

Postat av: Anonym

Djur är underbara att ha. Jag har själv en underbar hund. De blir som en familjemedlem. Det är alltid jobbigt när de blir sjuka. Lycka till!

2006-03-10 @ 14:17:28
Postat av: Bosse

Jag glömde tydligen att skriva in namn m.m i mitt förra inlägg. Ville bara tillägga att jag är ledig denna helgen. Hoppas du trots allt får en trevlig jobbhelg. /Bosse

2006-03-10 @ 14:25:14
URL: http://bossekron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0