smart diskmasinsmagnet

smart diskmasinsmagnet

en sån här magnet skulle verkligen mina föräldrar behöva för pappa ser aldrig om det är rent eller smutsigt för mamma försköljer så bra. Med denna magnet behöver man inte ens fundera. Eller? i och för sig är det ju rätt lätt hänt att man glömmer vända den också men det är ju en annan sak. Den Finns även med texten Plocka i i och Plocka ur. Priset är 115 kronor och den finns ¨på designtorget

Postat av: johannapannan

sån skulle behövas på jobbet. de har istället 4 lappar med texterna odiskad 1 och 2 och diskad 1 och 2. alltt för att underlätta. *not*

2006-06-24 @ 12:43:01
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: Hampus

Hej!

Jag håller med! Cool magnet! Är det någon som vet vem som har gjort den och hur man får tag i denna person? Jag har letat o letat :-)

2006-11-21 @ 10:21:47
Postat av: Madde

Jag vet vem det är, det är min mamma Rosemarie Ceder som gör dem. Kolla in hemsidan www.cedersbrodyr.se
/Madde

2007-07-28 @ 22:49:09
URL: http://www.cedersbrodyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0