lista

Hittade ännu en lista

HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN?: jajamen sedan snart 5 år tillbaka
ISÅFALL VEM?: Ronnie heter han
ÄR DU KÄR?: jovars om man nu kan kalla det att man är kär då man varit tillsammans så länge.
VEM PUSSADE DU SENAST?: Någon av mina katter tror jag
PUSSADE DIG SENAST?: katten kanske
VEM HÅNGLADE DU MED SENAST?: Det var nog min pojkvän , eller det var det ju såklart
HUR TIDIGT STIGER DU UPP?: oftast rätt sent typ 11-12 kanske om jag inte har någon tid att passa
VILKA HATAR DU?: vet inte riktigt om jag hatar någon så mycket just nu
VILKA BRYR DU DEJ MEST OM?: Ronnie, mamma , pappa, syster och katterna
GILLAR DU ATT SLÅSS?: Nja lite kanske ibland
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?: gråa boxertrosor med hjärtan på och en stoor blå gul beck t-shirt osm jag vunnit.
ÄR DU SERIÖS?: Oftast ja
HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ?: jag och min pojkvän har en var alltså två. men om man ska räkna med min familj med mamma och pappa så har vi sammanlagt 10 bilar
HUR MÅNGA BIOLOGISKA SYSKON HAR DU?: 1 lillasyster
ISÅFALL,VAD HETER DE?: Cecilia heter hon
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?: lite brunaktigt eller kanske lite råttfärgat.
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?: Bara väldigt långt ner till midjan ungefär. har bara inte kommit mig för att klippa mig.
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: blå
VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?: jag är nöjd med den jag har
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN?: jag vet inte jag har ju i´nte sett alla mäniskror
HAR DU HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?: nje inte direkt
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR?: ingen aning vill ha ett nytt jobb men det är ju inte det lättaste
FAVORIT FÄRG?: svart
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET?: något lite mitt emellan litet samhälle i södra norrland
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR?: Nix
GILLAR DU ATT LAGA MAT?: Ibland ibalnd inte och det blir rätt dyrt också
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONHAND?: inget av dem handlar mest HM
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?: 4-5 stycken kanske några fler som jag inte använder.
VAD GRILLAR DU HELST?: Kött
VAD HAR DU PÅ MACKAN?: bara smör oftast men lite skinka kan ju också vara gott eller är man på riktigt lyxhumör kan man ta lite räksallad eller nåt.
VAD ÄR DITT BÄSTA GODIS?: lakrits
BÄSTA GLASS?: lakrits och apelsinchoklad kulglass
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU?: Min pojkvän som fixar vårt badrum :)
VEM ÄR SÖTAST JUST NU?: Min lilla katt kurre
VAR HAR DU ONT?: I fötterna eftersom jag trängt in dem i mina aningen för trånga jobbskor
VEM ÄR BÄST JUST NU?: Vet inte pojkvän kanske
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY?: ibland men inte ofta
TUFFASTE LÅTEN?: Boten anna är rolig och får folk att hålla för öronen
VAD HAR DU MVG I?: Måste erkänna att jag aldrig fick några MVGn
VAD HAR DU IG I?: idrott,bla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0