lista

Vad är klockan just nu? 11:38


När gick du upp ur sängen i morse? 11:00


Vad har du ätit idag? ingenting


Vad har du på dig just nu? vit t-shirt och grå trosor


Har du städat på ditt rum? nja halvt


Dagens händelser? sova se på tv tvätta lite och sånt tråkigt


Vad gjorde du igår? jag jobbade


Vilken film såg du senast? uptown girls


Den bästa filmen? vet inte riktigt kanske tjenare kungen


Hur många fingrar har du? 10


Flyter golfbollar? ingen aning


Var är du just nu? Hemma


Är det någon annan i rummet? nej bara lilla jag


Hur många signaler innan du svarar? Så många det tar innan jag hunnit kolla vem som ringer


Skiter du ibland i att svara? ja ibland


Har du en bokhylla? ja


Om ja, vad har du i den? böcker, filmer ,pärmar , tidningar, cd skicor, steriogrejer och mycket mycket annat


Vilken årstid är bäst? Sommaren


Vilken dag är bäst? Fredag, eller lördag om jag inte jobbar


Vad händer i sommar? Jag tar studenten, fyller 19, jobbar väl lite sen får vi väl se vad det blir


Vad såg du senast på tv? Skidåkning från OS


Favorit program? sjunde himlen, providence mfl


Vad köpte du senast? telia refill 100 på jobbet igår


Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren, studentkläder och en fin balklänning till balen

Veckans roligaste: hm det har nog inte hänt nåt kul den här veckan tror jag


Veckans tråkigaste: inget tråkigt heller


Veckans dummaste: vet inte


Ris, pasta eller potatis? Ris absolut


Hus eller lägenhet? Hus


Vara ihop eller singel? Vara ihop


Skid- eller solsemester? Solsemester det är mycket skönare


Dusch eller badkar? dusch för det är mer praktiskt


Pussar eller kramar? både och


Vill du ha en snigel på ögat? Nej min pojkvän betalar tv licensen


Tom Cruise är: är väl inget särskillt


Vem är den bästa rapparen? ingen


Tycker du det är skoj att svara på frågor? Ja annars skulle jag väl inte göra en sån här lista

Hur mår du? ´ganska okej


Vad är klockan nu? 11:46


Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 9 minuter

Postat av: Pyret

Jag snodde din lista till min sida. Länkade dock tillbaka till dig. Hoppas det var ok!

2006-02-17 @ 17:36:43
URL: http://litenpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0