panik

vaknade för typ en timme sedan alldeles svettig yr och mådde skit . Har hunnit lugna ner mig nu men det känns fortfarande dåligt . Klarar inte av det här jag mår dåligt fysiskt och sen känner jag press på mig som gör att jag mår dåligt psykiskt med. detg är bara så jobbigt och dessutom klarar jag inte ens av att urskilja vad som är psykiska och vad som är fyskiska symtom för de är så lika varandra. Jag vill ju jobba imorgon men kroppen verkar inte vilja det. Åh allt det här tar död på mig . men jag är bara så rädd att det ska bli med jobbet ´som det blev med skolan att det misslyckas helt . Jag skäms även om jag ska ringa och säga mig sjuk på jobbet känner mig skyldig på nåt sätt fast jag inte alls borde vara det .

Postat av: cleopethra

Men llilla gumman, vad jobbigt Du har det. Får Du hjälp av någon? Är Du utredd så att Du vet hur Du ligger till psykiskt och fysiskt? Är Du på väg att bli utbränd, då är det svårt att skilja på det fysiska och det psykiska. Hur det än är så tyckerjag Du måste se till att få professionell hjälp om Du inte redan har det.

Bamsekramar, från Cleopethra

2006-08-29 @ 09:16:02
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0