jobbkläder

Jag har tvättat mina jobbkläder i dag . Tänkte först att  jag skulle vänta tills min pojkvän kom hem och be honom göra det . Men så tog jag tag i det själv . Det tog lite tid eftersom jag fick böja mig väldigt sakta för att plocka upp dem och fixa och så för att inte bli allt för yr. Nu ska jag  försöka att ta mig in i duschen för man vill ju inte direkt ha hjälp med att duscha det är nåt man vill göra själv.


Postat av: Pethra

Hej!

Tack för kommentaren i min blogg. Jag vill läsa Din mer, men på min dator blir det så liten text. Är det så Du har det, eller är det jag som inte ställt in något ordentligt?

:-) Cleopethra

2006-08-28 @ 19:05:31
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Ninni

Men mår du såå dåligt så kan du ju bara inte jobba...men jag förstår hur du menar.
Men å andra sidan varför skulle du ljuga om en sån sak!?
Krya på dig!!

2006-08-28 @ 19:33:32
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0