jobbet

jag känner att det inte kommer att funka att jobba imorgon . Måsta ta mod till mig och ringa och sjukanmäla mig . Är bara så rädd för vad de ska säga . Också är det svårt om jag ska ringa idag eller imorgon. Ringer jag idag har de i ochförsig lång tid att skaffa en ersättare men samtidigt så kommer de säker säga att jag kan må bättre i morgon. Ringer jag imorgon blir det lite kort varsel för dem men jag hinner ju se att jag inte blir bättre. Åh vad jobbigt allt känns just nu  jag vill bara lägga mig ner och gråta. Jag vill inte vara sjuk ifrån jobbet helkler för att jag får för mig att de inte kommer att tro mig. Är det verkligen normalt att vara sjuk i 4 dagar?


Postat av: Konsten Att Vara

Men du. Är man sjuk så är man.
Klart man kan vara sjuk fyra dagar, och längre än så. Du kan ju ringa idag och säga att du fortfarande är sjuk och troligtvis inte kommer kunna komma imorgon. Ta hand om dig!

2006-08-28 @ 18:43:15
URL: http://konstenattvara.blogg.se
Postat av: Ninni

Ring idag...då kan du lugnt sova i morgon bitti. Klart man kan vara sjuk i fyra dar..jag har hostat i tre veckor...suck!!

2006-08-28 @ 18:50:49
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0