hemma

det blev att jag ringde och sjukanmälde mig i morse eftersom jag mådde så dåligt i natt  och även i morse. De sa inget särskillt om det på jobbet förutom att det var synd eftersom jag skulle få stå i köket som jag nyss lärt mug . Jag tycker faktiskt själv att det känns synd att jag missade det . Farmor är här nu och hon har städat massor . själv har jag väl försökt lite också med ett resultat som är sådär . Har ätit ibumetin  för nån timme sen så nu känns det ganska okej men jag hoppas att jag kan få känna mig riktigt bra snart . Jag har även dåligt samvete för att jag sjukanmälde mig nu då jag inte mår så jättejättedåligt längre . Men kanske ska man inte älta allt så himla mycket men det är svårt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0