ångest

har sån jävla ångest över allt. hur jag ska klara mig i framtiden och om jag någonsin kommer att få ett bättre jobb än mcdonalds. visst trivs jag rätt bra där med men känns som att tiderna inte riktigt funkar. mår ännu sämre då jag hör om klasskamrater som fått jobb . egentligen kanske man inte borde missunna andra lycka men ibland känns det som att varför har vissa sån jävla tur jämt och inte jag. hoppas verkligen att allt löser sig för just nu känns det som om att jag bär runt på en jättestor börda. orkar inte med mer. Var föresten till läkaren idag och pratade lite och fick nytt recept riktigt bra läkare faktiskt bra att man någon gång kan få träffa någon som förstår vad man menar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0