kan inte sova!

jag kan inte sova !  oroar mig bara för morgondagen . först skola sen jobb hur ska jag orka? det jobbiga är att nu oroar jag mig över att jag inte kan sova och då kan jag inte sova för att jag oroar mig det blir en sorts ond cirkel ush vill verkligen klara skolan den här veckan. gick ju som sagt inte så bra förra veckan så känner lite press på mig nu ! och jobbet känns ändå viktigt för  mig. många skulle säkert säga att se till att inte jobba då du går i skolan men jag  tror ändå att jag mår bättre av att ha jobbet något att vara sysselsatt med ! jag är inte säker på vad som är bäst för mig om jag ska vara ärlig men säker kan man ju aldrig vara

Postat av: Mr_Nemo

Postat av: caroline

fest på en måndag?
2005-nov-28 @ 19:37:22

Det är fest varje dag! *smile* Nej, men jobbar man på helgerna så blir det lätt att man går ut på vardagarna.

/Nemo

2005-11-29 @ 12:25:37
URL: http://mrnemo.blogg.se
Postat av: Skrollster

När du inte kan sova så ta fram en bra, men seg bok.. och läs.. du blir distrahera och sömnig ganska fort.. bara att lägga ifrån sig boken och släcka ljuset och sova när du inte längre klarar av att hålla ögonlocken öppna.. så brukar jag göra när det blir för jobbigt.. sömn och tårar är de bästa botmedlen mot depression.. så glöm inte att sova

2005-12-06 @ 21:45:50
URL: http://skrollster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0