gick inte så bra

det gic inte så bra att åka till skolan i morse  hade inte sovit nästan nåt alls i natt och då gick det bara inte att åka i morse. snart ska jag åka till jobbet för det måste jag ju ! kan ju inte vara sjuk nu igen då jag var det bara för ett par veckor sen . fattar inte varför jag alltid ska må så skitdåligt  gör det jämt då det är någon press på mig! och det behöver inte alls vara något stort som oroar mig för att jag ska börja må riktigt dåligt ! orkar inte mer vill inte behöva äta tabletter för att klara av att åka til skolan och jobbet vill inte

Postat av: Mr_Nemo

Ja, jobbar alla helger... Tyvärr... Men å andra sidan, det är rätt okej.. Örebro bjuder på en del schyssta saker alla dagar...

/Nemo

2005-11-29 @ 13:55:44
URL: http://mrnemo.blogg.se
Postat av: ererh

Lär ni er inte att skriva i skolan?

2005-11-29 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0