svårt om panikångest

sitter och försöker att göra ett arbete om panikångest . känns riktigt svårt hur jag ska formulera sakerna och så. känner sån press på mig att lämna in nåt bra. jag har ju själv haft panikångest så jag vet ju hur det är men man måste ju även beskriva det utifrån andra perspektiv och ta med medicinska saker och så det är ju det som är det krångliga . och som jag tidigare berättat här så har jag alltid ångest för allt jag ska göra och lämna in tycker aldrig att det blir tillräckligt bra än hur mycket jag jobbar med det. aja men det löser sig jag ska ta nya tag med det imorgon

Postat av: Ida

Hej du!
Jaa, det är riktigt trist med sjuka...
ska/skulle ha åkt till Mariehamn med en Viking Line båt ikväll..med jobbet....Men förmodligen blir det inte så... :o/
Allt bra med dig??

2005-12-15 @ 09:16:51
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0