ljussläckande katt

en av mina katter har en förmåga att så fort man vänder ryggen till så är han där och släcker ljusen med tassen . ganska irreterande och man är ju rädd att det ska börja brinna eller att han ska göra illa sig också för jag är ju trots allt rädd om min lille kisse

Postat av: Sara

jo det fungerar verkligen jätte bra! Hade sånna problem tidigare, jämt när jag kom hem hade jag halva lägenheten med blomjord. Fick tips om vitpeppar o det har fungerat fint. Tills man glömmer att peppra dom då, för det försvinner när man vattnar. Inte allt. Men man bör peppra 1 gång i månaden för att vara på den säkra sidan. /Sara

2005-12-16 @ 01:18:52
URL: http://sh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0