dåligt samvete

i helgen jobbade jag ördag natt och det var några stycken som ringt sig sjuka till dagen efter. jag blev tillfrågad om jag kunde jobba på söndan men kände att jag inte pallade med det eftersom jag inte mår så bra för tillfället. men ändå så får jag så himla dåligt samvete för att jag inte ställer upp visst vill ´jag ställa upp och jobba men det är bara det att jag inte pallar med det. funderar på om jag gjorde rätt som sa nej eftersojm jag inte kände mig upplagd för det eller om jag borde ha ställt upp bara för att ställa upp.

Postat av: Malin

Man kommer lite utanför kanske... och det är ju inte kul tycker jag, men jag har inte kännt mig utanför på väldigt länge även fast jag har varit borta mycket så det är skönt... Jag har jätte svårt för att plugga jag med så jag har jätte svårt att ta igen, nu i nian är det ju så mycket man ska hinna med också :S och det är inte ett dugg roligt efter att ha varit borta i en vecka och den har ett helt område att jobba klart med... :S

2005-12-13 @ 11:57:34
URL: http://lanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0